Wednesday, January 13, 2010

bermulalah berwajah baru....
ARRRHHHHH MAKK!!!!!!..........
sudah ilang rambo0t lama..
kini berambot baru..
cm sayang laks ngn rambot lama aku..
berbulan2 simpan, dh dkat stahun kot menyimpan,
las2 mlm td ngn nekad aku potong ngn tangn aku sndri...
ngee~
mule2 ingt slagi aku x dpat gadis impian aku, aku x kn potong rmbo0t nie..
tp........
termakan kata2 mcdy ar...
dye ckap potong laa..
''mna tau kot2 klo aku potong lg senang nk dapat gadis impian aku 2..
kot2 ka semat, aku pn ley tpikat''.. begitulah kata2 beliau..
hiik3..
pikir pnya pikir pnya pikir..
tol gak kata2 mcdy 2..
lagi pn klo rambot aku pnjang2 nie serabo0t jerk..
spa laa nk ngn dak serabo0t kn..
tp aku suka serabo0tkn diri..
keh3..
tp x kn ownk nk kt aku bab rambo0t??...
aku nk bab cintanyerr...
bkn rambo0t..
ahahhaaaa....
nk nengo0k rambot aku sebelo0m n selepass??
carik laa myspace aku..
email??
aku kasi klu BAMMARGERA dh laa..
kt sni x ley nk jual mukaa..
mak aku marah..
keh3....
nk pantun tok ari nie??
aku bentangkn eyh..
Atas pokok ada penyegat
Anak kambing baunya hamis
sayang rambot punyalah x ingat
berwajah baru d hari khamis...
ahaa..
cm x sdap jerk pntun aku ari nie..
gasak jerk..~

1 comment: