Tuesday, January 12, 2010

teringat balik time aku, ngn dua ownk member aku g bfo0ya2 kt kl...
nk d jadikan cita, nk kata seram x,
cta nie dh lama.. taun 2008 ari 2..
tp cita nie smpai skunk jadik tanda tanya..
mna g duet singgit kami... ampa ley huraikn x??

BERMULALAH cerita............
aku n 2 ownk mmber aku yg satu kapla pegi kl, nk layan gig kt KL TOWER ar... time 2 bunkface x top agi.. tp km ttp spoort downk.. ngee~
setibanya d pudu kami pun pegi laa cari Hotel tok kami tdo0w, letak barang dan sebagainyerr...
Riki punya riki.... last-last dapat laaa satu hotel (x ley cta laa hotel 2 nama pe) yg sewanya cuma RM30 satu malam....
disebabkn kami nie member kamcheng giler.. dok pakat nak sewa satu bilik je & tanpa banyak soal..masing2 keluarkan sorang RM10...
kira tong-tong 3 org laaa.....
So bila dapat kunci jer... tanpa membuang masa terus jer pegi bilik sambil nyanyi lagu fat lip sum41.....
Lepas blah pegi bilik..... bapok yg keje kat kuanter hotel tu baru teringat yg laaa ni hotel dia tengah buat promotion...
so satu bilik cuma RM25 je...
bapok yg perasan ayu 2 pun panggil bro jage hotel 2 suruh pulangkan balik lagi RM5 kat kami 3 org nie...
dye kasi laa RM5 kt kami.. aku pegang ar duet 2.. nk kasi sama rata laa... aku kn adil dan saksama...
tp cm na nk bahagi RM5 tok 3 org?? jadik aku kasi laa sownk RM1..
da lebih RM2 kami g main pool...
dh biss dok jolok pool, km balik bilik..
dok pikirr sal duet tadi..
cuba kownk pikir balik,
kami 3 org cuma bayar duit hotel sorang RM9....
Total kami 3 org bayar....RM9.00 x 3 =RM27...
p main pool RM2...
so total semua sekaliRM27 + RM2 =RM29
Mana pegi lagi singgit....?????????????
DA TOYOL KA????
adess...
poning2..

No comments:

Post a Comment